Saturday, 13 August 2016

ALPHA LIPID LIFELINE

Alpha Lipid Lifeline 



Dapat Membantu Anda Meningkatkan Antibodi Badan Yang Semakin Lemah


Ramai “SELESA” Beli Dari Kami

Kami Akan “BANTU” Anda Dengan “TERBAIK” 



Kami adalah pengedar sah No 1 yang dipercayai dari HQ Malaysia.Kesungguhan kami membantu anda, tiada tandingannya.Keyakinan anda keutamaan kami.


AMIRUL ALPHA LIPID
Pengedar No 1 Alpha Lipid Malaysia


Nak Harga Promo ?? 

Baca Di Bawah

Alpha Lipid Lifeline

Minuman Sarapan Pagi Yang Berkualiti


HARGA NORMAL
RM239.60


HARGA PROMOSI
RM199.00


Untuk Tempahan/Order

TAIP "LIFELINE" WHATSAPP 
+6017 7711 866

BOLEH JUGA CALL
+6017 7711 866

TAIP "LIFELINE" SMS KAMI
+6017 7711 866

BELI TERUS DI WEBSITE

CUSTOMER YANG BERPUAS HATI BERURUSAN  DENGAN KAMI






Alpha Lipid Lifeline Colostrum Menentang Virus?? Baca Di Bawah....



Virus Zika ???

Bagaimana Alpha Lipid Lifeline boleh membantu kita semua?

📝 Sistem pertahanan badan akan diperkuatkan dgn pengambilan Alpha Lipid Lifeline.
Imunisasi badan akan menjadi benteng paling utuh daripada pelbagai serangan penyakit termasuk virus zika.
📝 Apabila sel-sel induk dirembeskan, ia akan mengoptimumkan semua sistem sel di dalam badan yg berjalan serentak bagi setiap saat. 
Ini membolehkan semua sistem sel menjalankan kewajipan yang sempurna tanpa gangguan dan ini membolehkan badan kita berkembang secara sihat.
📝 Ia merangsang sistem sel darah putih utk melawan pelbagai jangkitan penyakit dan menghalang ketidaknormalan sel-sel yg ada di dalam badan.
📝 Ia meningkatkan penyerapan nutrien dan bertindak sebagai antioksidan utk mengurangi tindakan radikal bebas di dalam tubuh manusia.

Minumlah Alpha Lipid Lifeline setiap hari walaupun kita sihat. 
Tidak sakit tidak bermakna kita sihat sepenuhnya.
Perkuatkan sistem imunisasi dan tahap kesihatan yang baik dengan mengamalkan satu sarapan Alpha Lipid Lifeline setiap hari.







Nak Testimoni Alpha Lipid Lifeline Colostrum ? Baca Di Bawah.....


Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Stress, haid tidak teratur, kencing manis dan sukar berjalan, sukar tidur
Puan M mengalami pelbagai simptom spt stress (sehingga dirujuk kepada pakar psikiatri), haid tidak teratur, kencing manis, saraf-saraf rosak sehingga sukar berjalan dan tidak boleh tidur dan juga. Beliau disarankan makan pelbagai ubat sehingga 15 biji ubat setiap hari! Alhamdulillah setelah cuba Alpha Lipid Lifeline beliau pulih dan sihat! Tak perlu makan ubat yang begitu banyak,dapat tidur lena, dan semua penyakit stabil.
Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Resdung, alergi dan sakit puan
Dr. Aida bt Esa seorang doktor pakar sakit puan (O&G) dari sebuah hospital swasta di Miri menyatakan bahawa beliau menggunakan produk ini untuk mengurangkan masalah resdung dan masalah alergi di kalangan ahli keluarganya dan dirinya sendiri. Kini mereka bebas dari masalah tersebut, Oleh kerana beliau dah yakin dengan produk Alpha Lipid, beliau menyarankan pesakit-pesakit beliau menggunakan produk ini.
Ada yang mengalami masalah haid yang tidak teratur, ketumbuhan (cyst), amenorrhea (tiada haid langsung), dan juga kes endometriosis (sakit sewaktu datang haid), semua masalah sakit puan/wanita ini berjaya dikurangkan oleh pemakanan semulajadi Alpha Lipid Lifeline. Mungkin kolostrum mengandungi growth factor yang membantu menstabilkan hormon dalam badan wanita dan membantu mengembalikan sistem normal peredaran hormon wanita. So wanita-wanita amat disarankan ambil pemakanan semulajadi kolostrum Alpha Lipid Lifeline ini!
Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Menghalang penyakit
Dr. Norris Naim, seorang doktor pakar kaji penyakit menyatakan pemakanan spt kolostrum ini membantu tubuh badan kita dari segi membenteng/menghalang datangnya penyakit yang mungkin menyerang tubuh badan kita suatu hari nanti. beliau memberikan satu analogi/metafor sebegini : “Ibarat rumah kediaman kita, perlu ada grill, perlu ada pintu, perlu ada alarm, untuk menghalang pencuri/penjahat memasuki rumah kita, seperti itulah juga pemakanan kolostrum Alpha Lipid Lifeline ini, ia memagarkan diri kita dari serangan pelbagai penyakit yang mungkin menimpa kita suatu hari nanti.”

So jika anda mengamalkan Alpha Lipid Lifeline, insyaAllah tubuh badan anda ibarat dipagari dari segala penyakit yang mungkin melanda anda. Ia bukanlah satu jaminan bahawa penyakit TIDAK akan datang menyerang, tetapi sekurang-kurangnya penyakit sukar menjangkiti kita atau susah lah sikit nak kena sakit, spt juga tiada jaminan bahawa pencuri tidak akan masuk ke rumah kita, tapi at least jika ada gril, pintu dikunci, ada alarm or kamera, sukarlah sikit pencuri nak masuk.
Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Dermatitis – Penyakit Kulit Gatal
Kisah Nurul yang baru berusia awal 20an mengalami masalah kulit gatal2 sejak dari kecil lagi. Masalah gatal dan jangkitan ini merebak keseluruh tubuh beliau. Dengan mengamalkan Alpha Lipid LifeLine, masalah tersebut telah beransur2 kurang dan akhirnya telah hilang.
Ramai sebenarnya diluar sana yang mengalami masalah yang sama. Alpha Lipid LifeLine yang diminum setiap pagi dan disapukan lebihannya pada kulit bermasalah akan memberikan kesan positif kepada masalah kulit.
Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Pesakit Gout
Pak long Din yang sering mengalami serangan gout dan masalah ini akan bertambah buruk jika beliau makan makanan laut atau makanan berkacang. Namun, setelah menggunakan Alpha Lipid LifeLine selama sebulan, gout tidak menyerang walaupun beliau mengambil makanan berkacang.
Sekiranya anda mengenali pakcik2 atau sesiapa sahaja yang mengalami masalah yang sama, tolonglah mereka dengan mengesyorkan produk Alpha Lipid LifeLine ini. Mudah2an ia akan dapat membantu, insyallah.
Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Menyembuhkan sakit pinggang
Saya sudah mula menggunakan Alpha Lipid Lifeline setelah disarankan oleh isteri saya untuk menjaga kesihatan dari sebarang penyakit. Sejak sekolah menengah lagi pinggang belakang saya akan sakit jika saya banyak bekerja, berjalan dan aktif akibat main olahraga masa sekolah menengah. Walaupun agak tidak ketara kesakitan ataupun penderitaan, tapi ia menghadkan aktiviti anda.

Setelah 4 bulan saya menggunakan Alpha Lipid tanpa ragu-ragu, sakit pinggang belakang dah baik.
Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Kencing Manis dan Darah Tinggi
En. Aziz dan Isteri – Pada tahun 2002, saya dikenalpasti mengidap penyakit kencing manis dengan bacaan 19 mmol sehingga mengakibatkan mata dan telinga saya tidak dapat berfungsi dengan baik ( tidak dengar dan rabun ). Keadaan ini menghadkan komunikasi saya dengan orang lain.

Alhamdulillah, sejak meminum Alphalipid, bacaan gula dalam darah kembali stabil kini ( 6 mmol ). Kini saya dapat melihat dengan jelas dan mendengar dengan baik. Manakala isteri saya pula telah sembuh daripada penyakit darah tingginya yang sebelum ini mencatat bacaan 200-240 / 100.
Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Gout
Bapa mertua saya – En. Yaakub bin Muhammad 63 tahun, telah lama mempunyai masalah gout tidak kurang dari 10 tahun. Boleh dikatakan, sudah hampir berputus asa dengan masalah gout dan perlu berpantang dalam menjaga diet hariannya. Apabila sakit menyerang beliau tidak mampu bergerak jauh dan hanya disempadani kawasan dalam rumah saja, tidak mampu ke surau untuk menunaikan ibadah, tidak mampu melakukan aktiviti rutin dan juga tidak mampu bermain dengan cucu-cucunya. Untuk bergerak, beliau perlu dibantu atau hanya menginsut di lantai.
.
Situasi mula berubah bila beliau mula mengambil susu Alpha Lipid Lifeline sekitar April 2008 (2 tin telah dihabiskan). Hasilnya beliau kembali bergerak aktif seperti muda dulu walaupun masih belum pulih sepenuhnya. Ke surau, ke kebun, menunggang motosikal atau ke mana saja…kini tiada lagi daerah yang menjadi batasan…Menakjubkan !!
Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Testimoni Ibu Hamil & Berpantang

Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Kisah 1 :
Saya amalkan susu alpha lipid dari sebelum hamil, semasa hamil, sampailah sehingga dalam pantang. Masa hamil saya memang tak minum susu lain selain susu alpha lipid sebabnya semua khasiat yang diperlukan oleh ibu mengandung dan bayi dalam kandungan memang dah ada dalam susu alpha lipid ni, tak perlu pening kepala nak beli susu lain dan segala suplement lain.
Masa nak bersalin, time tu pagi hari raya haji tahun 2009, saya dengan selamba macam biasa boleh panaskan rendang dan gulai daging lagi dan makan bersama ketupat. Takde pun rasa sakit walaupun dalam hati saya dah boleh agak mesti saya akan bersalin hari tu walaupunbelum due. Lepas jer dah makan kenyang ketupat, baru saya bersiap dan pergi hospital,sempat lagi tu bersolek dan bergaya dengan baju mengandung `ala baju ngandung raya`…hehe
Bila sampai hospital jam 8.50am, memang kena terus masuk bilik bersalin sebab dak buka 4cm pun. Tepat jam 11.19am saya selamat melahirkan baby perempuan seberat 3.2kg. Alhamdulillah, dan saya pun macam tak percaya begitu mudah dan senang saya bersalin, apa taknya dulu tiga orang anak saya semuanya bersalin lepas dari due sebenar, mesti akan lebih 5 hari atau 2 hari dari due bersalin. Tapi kali ni awal seminggu pula bersalin. Lepas tu rasa mudah sangat masa nak bersalin tu, takde pun perlu rasa sakit lama. Alhamdulillah bersyukur sangat saya, bayi pun sihat.
Dalam tempoh berpantang, saya memang tak amalkan apa-apa jamu, cuma minum susu alpha lipid saja setiap pagi, lepas 30 hari baru saya makan jamu.Walau tak makan jamu, tubuh saya rasa bertenaga dan cergas langsung takde rasa letih dan pening kepala macam kebiasaan wanita dalam tempoh berpantang.
Bayi saya pun sihat, cuma ada alami penyakit kuning (jaundice) sedikit saja tak tinggi pun. Itupun cuma 2 hari saja bawa pergi klinik untuk pemeriksaan, selepas tu dah takde lagi penyakit kuning tu dan tak perlu bawa ke klinik lagi. Alhamdulillah.
Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Kisah 2:
Mula mengambil dan amalkan susu alpha lipid pada bulan Ogos 2009.
1st week penggunaan, ada perubahan dari segi kecergasan. Mengantuk dan tak larat nak puasa sampai terpaksa buka 1 hari. lepas seminggu badan dah cergas semula dan keadaan gula dalam darah terkawal.

Kalau dulu, sebelum minum susu alpha lipid lifeline tu, keadaan gula dalam darah tak terkawal langsung, kandungan gula tinggi walaupun makan nasi sikit dalam seminggu. Tapi setelah minum susu selama seminggu, keadaan gula dalam darah terkawal, tak tinggi despite amount nasi yang diambil dalam seminggu tu sikit dan tak berubah daripada sebelum minum.
Alhamdulillah, Nor kembali sihat dan kencing manis pun dah takde.Beliau dahpun join jadi pengedar alpha lipid utk kegunaan sendiri dan juga utk yang minat nak beli.
Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Kisah 3:
Alpha Lipid amat sesuai untuk ibu yang mengandung dan menyusukan anak.
SEBELUM HAMIL:
Wanita2 yang merancang untuk hamil, adalah disarankan minum Alpha Lipid setiap hari agar rahim berada dalam keaadaan kuat dan sihat serta bersedia utk menempuhi tempoh kehamilan yang baik sepanjang 9 bulan. Alpha Lipid juga baik utk kesuburan (persediaan kehamilan).
DALAM TEMPOH KEHAMILAN:
Sepanjang kehamilan, pengambilan Alpha Lipid akan melengkapkan segala zat2 yang diperlukan oleh ibu dan bayi didalam kandungan. Sekiranya anda tergolong dalam golongan wanita yg alah semasa awal kandungan, Alpha Lipid boleh membantu anda utk mengurangkan alahan tersebut.Si ibu juga akan berasa lebih segar dan sihat sepanjang tempoh kehamilan.Kandungan kalsium yg tinggi boleh mengelakkan sengal2 tulang atau kekejangan otot yg selalu berlaku kepada wanita hamil.Ada juga pengguna mengatakan dengan minum Alpha Lipid semasa hamil, badan akan mantain!!! Tidak naik badan secara mendadak seperti yang selalu berlaku kepada wanita hamil.
SI BAYI:
Mengikut pengalaman2 ibu yang minum Alpha Lipid sepanjang mengandung, mereka mengatakan bayi yg lahir kulitnya putih, halus dan gebu (macam colostrum agaknyaaa..) Bayi juga akan menjadi kelihatan bijak dan matang kerana mendapat khasiat Alpha Lipid yang merupakan brain food yg sangat membantu dalam peningkatan fungsi otak.

Bayi juga akan kelihatan cergas dan mempunyai tulang yg kuat serta rambut yang cantik…insyaALLAH….Disebabkan bayi sudah menerima Alpha Lipid yang mengandungi faktor imun serta antibodi semulajadi sejak di dalam kandungan, kebanyakan bayi yang dilahirkan agak kuat sistem pertahanan badannya, dan sukar utk mendapat sakit kuning/jaundis selepas dilahirkan.
DALAM TEMPOH BERPANTANG:
Ibu boleh minum Alpha Lipid sepanjang tempoh berpantang, ibu akan lebih segar dan Alpha Lipid akan membantu mempercepatkan penyembuhan luka2 dalaman semasa melahirkan.Susu badan juga akan menjadi banyak dan lebih berkhasiat utk diminum oleh bayi.

Agen pembakar lemak yg terkandung dalam Alpha Lipid juga boleh membantu ibu langsing kembali seperti sediakala.. Banyak sekali fungsi khasiat Alpha Lipid ini, so apa yang anda tunggu lagi.Kalau anda tak lalu untuk minum susu tepung biasa, minum je lah Alpha Lipid (kolostrum)!

BARAH RAHIM
S mengalami penyakit barah rahim. Pada bulan puasa tahun 2009, saya telah berkunjung ke rumah beliau untuk melihat keadaannya. Muka beliau kelihatan pucat dan tidak mampu untuk bangun dan berjalan kerana mengalami pendarahan yang banyak. Setelah saya beri Alpha Lipid untuk beliau cuba selama 1 minggu iaitu 7 skup (1 hari 1 skup), keadaan beliau bertambah baik dan mampu datang ke rumah saya untuk jual kuih raya. mmm….Alhamdulillah saya tumpang gembira dengan keadaan kesihatan beliau.
Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

BUASIR – KINI ANDA ADA PENAWARNYA
En. Rozaini menderita penyakit buasir sejak tahun 2003. Pada awal tahun 2008 buasir beliau terpaksa dibedah buang. Setelah dari pembedahan tersebut, pendarahan sering keluar dan beliau telah mencuba berbagai cara dan rawatan termasuklah pemakanan kesihatan.

Namun setelah isteri beliau mengesyorkan agar beliau mencuba produk Alpha Lipid LifeLine ini, dalam tempoh seminggu pengambilan produk Alpha Lipid LifeLine dengan izin Dia Yang Maha Pengasih, pendarahan tersebut telah berhenti.
Kini beliau telah boleh menikmati makanan kegemaran beliau seperti makanan pedas, daging dan lain2 lagi. Semoga perkongsian beliau ini dapat memberi harapan kepada mereka yang senasib dengan beliau untuk kembali sihat, insyaAllah.
Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna


PENYAKIT HEPATITIS B - PULIH
Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna


RAWAT PENYAKIT KRONIK

Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna


PUAN ROHANI, KLANG - DULU LUMPUH SEPARUH JALAN SEKARANG DAH BOLEH BERLARI

Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna


HAJI ABDUL JALIL, AMPANG - KANSER, ASMA DAN DARAH TINGGI PULIH

Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna


TUN ABDULLAH BADAWI

Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna


MAX SUBRA, LEMBAH KLANG - KES GASTRIK TERUK (2:22 MINIT)

Beliau menghidapi penyakit gastrik yang kronik. Sudah lama beliau menderita dan mengganggu kerja beliau. Selepas seminggu mengamalkan Alpha Lifeline, sakit gastrik beliau hampir sembuh. Dari seorang yang nampak lemah, kini kelihatan lebih ceria dan sihat. Beliau bersungguh ingin berkongsi kisah beliau agar orang ramai dapat manfaat dari perkongsian beliau.

Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna


FAIZAL, PAHANG - BATUK KERING (58 SAAT)


Beliau menghidapi penyakit batuk kering. Selepas sebulan setengah mengamalkan Alpha Lipid Lifeline. Sakit beransur pulih. Dan kini lebih sihat dan dapat menjalani kehidupan normal.

Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Sanggupkah anda menahan “DERITA” hanya kerana harga produk ini? So fikirkanlah!


Tun Abdullah Badawi -Bekas Perdana Menteri Malaysia 
Bersama Chairman New Image International Graeme Clegg 

Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Tun Abdullah Badawi -Bekas Perdana Menteri Malaysia 
Bersama Chairman New Image International Graeme Clegg 

Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Alpha Lipid Lifeline

Minuman Sarapan Pagi Yang Berkualiti


RM236.90
RM199.00

Untuk Tempahan/Order

Amirul Alpha Lipid

TAIP "LIFELINE" WHATSAPP 
+6017 7711 866

BOLEH JUGA CALL
+6017 7711 866

TAIP "LIFELINE" SMS KAMI
+6017 7711 866

BELI TERUS DI WEBSITE

Minuman Sarapan Pagi Yang Berkualiti

Info Produk


Colostrum adalah sumber tambahan semulajadi faktor-faktor pertumbuhan sebenar hormon. Dihasilkan secara semula jadi dalam badan kita semasa hormon-hormon mengawal otot, saraf dan pertumbuhan sel tulang rawan, pertumbuhan semula dan pembaikan.
Ia boleh didapati pada bayi hanya dalam beberapa hari pertama selepas kelahiran untuk memastikan bahawa setiap bayi mendapat peluang untuk menjadi orang dewasa yang sihat dan cantik.
Tanpa colostrum, bayi mempunyai peluang yang nipis untuk terus hidup dan ia boleh dianggap sebagai tenaga kehidupan dalam kewujudan berterusan spesies manusia.
Sebab itulah bayi yang menyusukan badan biasanya lebih sihat kerana mereka mendapat peluang untuk mengambil colostrum daripada susu badan ibu.


Alpha Lipid Lifeline Colostrum


Alpha Lipid Lifeline adalah colostrum daripada lembu yang diternak di New Zealand.
Ia adalah colostrum yang terbaik berbanding sebarang colostrum lain di dunia.
Telah mendapat pengiktirafan Export Winner yg dianugerahkan oleh Kerajaan New Zealand sebanyak 3 kali.
Ianya mampu memberikan nutrien tambahan yang berkhasiat tinggi dalam badan untuk membantu meningkatkan diri sekaligus memulihkan kesihatan dengan lebih baik.
Colostrum yang ada pada lembu adalah susu pertama yang dikeluarkan dalam tempoh 72 jam selepas kelahiran.
5 liter colostrum yang dihasilkan oleh lembu digunakan untuk anaknya, manakala 25 liter untuk keperluan manusia.
Ini semua kerana iklim yang ideal, bagus, racun perosak, antibiotik dan BSE free pasture-fed cows, teknik pertanian sangat dikawal selia dan pelaburan berjuta-juta dollar dalam peralatan yang diperlukan untuk proses terbaik colostrum secara betul.
Banyak kajian telah menunjukkan bovine colostrum dapat memberi banyak manfaat kepada kesihatan manusia seperti untuk sokongan kehidupan, kekebalan mukosa, mencegah sepsis, penyakit autoimun, melindungi dan melawan kanser, lebih kuasa otak, sindrom usus mudah rengsa, serta kulit yang cantik.
Alpha Lipid Lifeline Colostrum dapat memberi pemulihan yang lebih baik untuk mereka yang mempunyai masalah kesihatan.



Kenapa Alpha Lipid Lifeline Colostrum ?






100% PRODUK ASAL DI IMPORT DARI NEW ZEALAND

 Klik Sini Untuk Rujukan


MEMPEROLEHI PERLINDUNGAN INSURAN LIABILITI PRODUK BERNILAI NZD 20 JUTA DARI ROYAL SUN & ALLIANCE INSURANCE COMPANY DARI UNITED KINGDOM

 Klik Sini Untuk Rujukan


MEMILIKI LESEN HALAL DARI NEW ZEALAND DIIKTIRAF JAKIM

 Klik Sini Untuk Rujukan


PERMIT JUALAN LANGSUNG DAN SIJIL DARI KEMENTERIAN PERDAGANGAN DALAM NEGERI DAN HAL EHWAL PENGGUNA.

 Klik Sini Untuk Rujukan



NEW IMAGE GROUP TELAH DIPILIH SEBAGAI NEW ZEALAND NUTRITIONAL PRODUCT COMPANY OF THE YEAR OLEH THE FROST AND SULLIVAN 2015 NEW ZEALAND EXCELLECE AWARDS  Sumber-http://www.frost-apac.com/newzealandawards

 Klik Sini Untuk Rujukan




ALPHA LIPID DIBERIKAN NZ PATEN 

 Klik Sini Untuk Rujukan


Kenapa Alpha Lipid Lifeline Colostrum ?





Kenapa Alpha Lipid Lifeline Colostrum ?

FAKTA MENARIK ! : Kolostrum Alpha Lipid™ Lifeline™ adalah berbeza dengan kolostrum-kolostrum yang lain kerana ia adalah yang terbaik di dunia (Gred 10), mempunyai kadar IgG 41% (Immunoglobulin) berbanding kolostrum yang lain, kandungan probiotik, kandungan Complex Lipid, dan mempunyai semua vitamin serta mineral yang diperlukan oleh tubuh.
ALPHA LIPID LIFELINE adalah produk Kolostrum yang terbaik di dunia telah mendapat pengiktirafan Export Winner yg dianugerahkan oleh Kerajaan New Zealandsebanyak 3 kali. 
Tidak semua kolostrum sama….Alpha Lipid Lifeline merupakan Kolostrum Berkualiti Tinggi, sebab itu ramai yang mengambilnya mendapat manfaat kesihatan yang amat memberangsangkan.


Kelebihan Alpha Lipid Lifeline Colostrum ?

-Produk Kesihatan yg Unggul
-Selamat dan Tidak Toksik
-Tidak Allergik-Kaya dengan Bahan Pemulih Penyakit
-Mengandungi Probiotik-Bakteria Normal di saluran usus
-Lactobacilli & Acidophilus
-Menghalang Cirit Birit dan Masalah Usus


Kandungan Vitamin & Mineral Alpha Lipid Lifeline Colostrum ?

-Penting untuk Penjanaan Tenaga & Kesihatan
-Membantu Proses Penghadaman
-Memperbaiki tisu dan sel badan
-Mengekalkan Kesihatan
-Kalsium Tambahan untuk Tulang dan Gigi


Kandungan Istimewa Alpha Lipid Lifeline Colostrum ?


Kandungan Vitamin
Vitamin A Untuk kesihatan mata.
Vitamin B12 Menambah darah, sesuai untuk perempuan mengandung.
Vitamin B6 Untuk urat saraf, kebas kaki tangan.
Vitamin B1 Membantu fungsi-fungsi B12 dan B6 jadi lebih hebat.
Vitamin B2 Membantu fungsi-fungsi B12 dan B6 jadi lebih hebat.
Vitamin B3 Membantu fungsi-fungsi B12 dan B6 jadi lebih hebat.
Vitamin C Untuk kesihatan kulit, sesuai untuk mereka yang punyai masalah kulit.
Vitamin D Penyerapan calcium lebih banyak, tanpa Vitamin D calcium yang dimakan akan keluar sebagai najis.
Vitamin E Antioksidan yang penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular. Ia memperbaiki peredaran darah, yang mana perlu untuk memperbaiki tisu. Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut.

Kandungan Mineral
Asid Folic – Pembentukan sel darah (merah) baru.
Zat Besi – Berperanan penting dalam fungsi normal imuniti. Kekurangan iron akan menyebabkan badan kita mudah mendapat jangkitan.
Kalsium – Kurangkan osteoporosis (Tulang kurang padat) yang bermula pada umur 35 tahun. Termasuk perempuan yang putus haid “monopous” akan mengalami osteoporosis. Dapat kurangkan tekanan.
Magnesium – Membantu fungsi saraf dan merehatkan otot, termasuk mengatur degupan jantung agar tetap normal. Dapat kurangkan tekanan.
Sodium – Membantu menormalkan tekanan darah dan fungsi normal otot dan urat saraf.
Potassium – Berfungsi bersama sodium, meningkatkan pertumbuhan sel dan otot

Kandungan Tambahan
Complex Lipid – (Dipatent – Unik) Mengikut kajian tanpa Complex Lipid, penyerapan kolostrum yang diambil hanya sebanyak 20% sahaja, manakala 80% lagi akan dikeluarkan. Dengannya 80% akan diserap dan hanya 20% akan dikumuhkan.
Probiotix – Khasiat probiotix adalah seperti yang terdapat di dalam Yakult.
Prebiotix – Pemangkin kepada probiotix.
Kandungan Total Immunoglobulin
IgA – Juga dikenali sebagai mukos antibodi, mencegah serangan kuman bakteria daripada melekat pada dinding organ. Juga membantu menghasilkan protein yang mencukupi untuk badan manusia.
IgE – Fungsi sebagai bahan peroksida, melindungi sel-sel membran, menghalang sebarang tumbesaran sel penyakit, menguatkan tulang, sistem saraf & bahagian otak manusia.
IgD – Membekalkan haba, membantu penyerapan kalsium & pengagihan kalsium pada tulang.
IgM – Antibodi ini dihasilkan oleh sel-B & dijumpai pada tulang, usus makan, paru-paru & kelenjar limpa. Ianya dapat mengaktifkan penghasilan sel darah merah, membekalkan oksigen serta mempercepatkan proses meneutralisasi sebarang racun kuman bakteria yang dijumpai dalam badan manusia.
IgG – Merupakan komposisi tertinggi dalam antibodi, mengaktifkan sel darah putih untuk menentang serangan kuman bakteria, terutama E-coli, kuman bakteria yang kerap dijumpai dalam usus pesakit.
IgFI & IgFII – IgF merangsang pertumbuhan kulit baru. Mengekalkan ketegangan kulit dan melawan fungus, bacteria, virus dan pathogen.


Kenapa Perlu Minum Alpha Lipid Lifeline Colostrum ?

-Antibodi Tambahan dari Punca Semulajadi
-Ia adalah Pemakanan Semulajadi yg Selamat
-Sesuai untuk Semua Peringkat Umur


Apa Kesan Alpha Lipid Lifeline Colostrum ?

· Mempertingkat Penyerapan Usus
· Meningkatkan Fungsi Pertahanan Badan
· Meneutralkan Jangkitan Virus/Bakteria/Kulat
· Mempercepatkan Pemulihan Luka Tisu
· Membunuh Parasit dalam Badan
· Meningkatkan Tenaga dan Kekuatan
· Memperbaiki Masalah Sembelit
· Meningkatkan Ton Kulit dan Elastik
· Menstabilkan Emosi dan Tekanan
· Menstabilkan Paras Gula Dalam Darah
· Meningkatkan Keupayaan Minda
· Mengurangkan Risiko Sakit Jantung
· Meningkatkan Prestasi Fizikal
· Mengandungi Bahan Awet Muda
· Mengandungi Bahan Anti-Inflamasi(AntiRadang)
· Meningkatkan Kesihatan Gigi dan Tulang


Dari Mana Datangnya Alpha Lipid Lifeline Colostrum Ini ?

-Lembu-Lembu New Zealand
-Susu Awal Lembu (susu yg mula-mula keluar)
-Dikilangkan oleh pengeluar kolostrum terbesar di dunia, New Image International, Auckland, New Zealand


Kenapa New Zealand ?

-Lembu yang Tiada Penyakit Merbahaya
-Dipasturkan-Dikumpul Segar dari Ladang-Diproses Segar
-Dipasturkan secara “Flash low temperature”
-Dikilangkan secara Suhu Rendah / Tekanan Rendah
-Pengilangan Menurut Spesifikasi GMP menurut Piawai Antarabangsa


Bagaimana Alpha Lipid Lifeline Colostrum Bertindak ?

-Bertindak di Saluran Pemakanan USUS
-Menyuci-Menyembuhkan
-Mempertahankan
Cara Pengambilan ALPHA LIPID LIFELINE:
Ia disediakan dalam bentuk serbuk atau kapsul.
Susu Serbuk:
– 1 1/2 scoop dicampurkan dengan 150ml air sejuk dan goncang menggunakan “shaker”. Sebaiknya diminum sebagai sarapan pertama ketika perut masih kosong.
Kapsul:
– Minggu Pertama: Ambil 1 biji sehari (sebelum sarapan pagi).
– Minggu Kedua: Ambil 2 biji sehari (sebelum sarapan pagi).
PESANAN : Diambil sebelum sarapan pagi (perut kosong)
PERINGATAN : Elakkan penggunaan air panas dan suam, boleh guna air sejuk.


Perlu minum 30 minit sebelum makan


Tindakbalas Selepas Minum Alpha Lipid Lifeline Colostrum ?

Kolostrum Alpha Lipid merupakan makanan kesihatan bebas toksik, bebas alergik, bebas pengawet dan tidak bertindak balas dengan makanan tambahan atau ubatan lain. Namun sesetengah orang akan mengalami reaksi semasa proses pemulihan berlaku seperti mengantuk, pening, loya, demam, keletihan, kerap buang air, gatal-gatal atau denyutan jantung yang laju. Semua reaksi inin bersifat sementara sahaja.


Keberkesanan Alpha Lipid Lifeline Colostrum ?

Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

Mengurangkan Risiko Sakit Jantung
· Memantapkan Prestasi Fizikal
· Mengandungi Bahan Awet Muda
· Mengandungi Bahan Anti-Inflamasi(AntiRadang)
· Meningkatkan Kesihatan Gigi dan Tulang
· Meneutralkan Jangkitan Virus/Bakteria/Kulat
· Mempertingkat Penyerapan Usus
· Meningkatkan Fungsi Pertahanan Badan
· Menstabilkan Emosi dan Tekanan
· Menstabilkan Paras Gula Dalam Darah
· Meningkatkan Keupayaan Minda
· Mempercepatkan Pemulihan Luka Tisu
· Membunuh Parasit dalam Badan
· Menambahkan Tenaga dan Kekuatan
· Memperbaiki Masalah Sembelit

Menjauhkan Diri Dari Penyakit.100% lebih berkesan
Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna

New Image telah mencipta ALPHA LIPID – formula eksklusif lipid berpaten yang meningkatkan keterlarutan kolostrum. Lebih terlarut, lebih efektif tindakannya.
ALPHA LIPID dihasilkan daripada produk tenusu yang diekstrak daripada lipid susu
( sejenis lemak susu ), kedua-duanya adalah semulajadi kepada kolostrum, justeru itu tidak merosakkan kandungan aktif yang sensitif Fosfolipid dan sphingomyelin membantu menghuraikan kolostrum didalam usus dan diperhatikan meningkatkan keterlarutan sehingga 100%.
Disamping membantu kolostrum menjadi lebih efektif, kandungan tenusu unik ini turut mempunyai kesan positif ke atas hati, usus dan fungsi otak. Fosfolipid adalah sejenis lipid spesifik yang didapati secara eksklusif didalam membran sel dan di dalam fraksi lipoprotein plasma.
Fungsi utama adalah sebagai struktur elemen dan adalah mustahak untuk PERTUMBUHAN , PEMATANGAN dan FUNGSI – FUNGSI SEL di dalam badan secara sempurna.

Alpha Lipid Lifeline

Minuman Sarapan Pagi Yang Berkualiti


RM239.60
RM199.00

Untuk Tempahan/Order

Amirul Alpha Lipid

TAIP "LIFELINE" WHATSAPP 
+6017 7711 866

BOLEH JUGA CALL
+6017 7711 866

TAIP "LIFELINE" SMS KAMI
+6017 7711 866

BELI TERUS DI WEBSITE

Jaminan :

Boleh batalkan tempahan sejam sebelum penghantaran.


Penafian : Testimoni ini adalah dari pengguna kami yang sebenar. Namun hasil adalah mungkin berbeza mengikut pengguna.

Penafian : Segala maklumat ini diperolehi dari Syarikat N. Z. New Image Sdn. Bhd. 
Mengandungi bahan-bahan yang diperolehi daripada Dairy.

Sentiasa baca label dan menggunakan seperti yang diarahkan. Jika penyakit berlarutan dinasihati berjumpa pakar penjagaan kesihatan anda. Produk ini tidak disyorkan untuk kegunaan kanak-kanak di bawah umur 5 tahun, kecuali di bawah nasihat dari pengamal perubatan


Alpha Lipid Lifeline

Minuman Sarapan Pagi Yang Berkualiti


RM239.60
RM199.00

Untuk Tempahan/Order

Amirul Alpha Lipid

TAIP "LIFELINE" WHATSAPP 
+6017 7711 866

BOLEH JUGA CALL
+6017 7711 866

TAIP "LIFELINE" SMS KAMI
+6017 7711 866

BELI TERUS DI WEBSITE









Adakah anda berminat untuk beli?


Kami akan berusaha memberikan perkhidmatan terbaik kepada anda
+6017.7711.866 - SMS (klik)

Kami adalah pengedar sah yang dipercayai dari Kuala Lumpur.

Kesungguhan kami membantu anda, tiada tandingannya.


Keyakinan anda keutamaan kami.


Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini

PRODUK LAIN

No comments:

Post a Comment